پیام حزب سبزهای ایران در باره چهارمین حمله موشکی به کمپ لیبرتی

دی ۱۴, ۱۳۹۲

Dr. kazem Moussaviدر پی حمله وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی به کمپ لیبرتی، دکتر کاظم موسوی، عضو شورای رهبری و نماینده حزب سبزهای ایران در آلمان طی سخنانی پیام حزب سبزهای ایران را در جمع هموطنان و حامیان اعضاء و هواداران مجاهدین خلق در کمپ لیبرتی قرائت کرد. این تجمع اعتراضی در روز ۲۸ دسامبر در برلین انجام شد.

هموطنان عزیز،

به شما صمیمانه درود می‌‌گویم

ابتدا از طرف حزب سبزهای ایران بار دیگر این چهارمین حمله تروریستی و موشک باران پناهندگان بی‌ دفاع در کمپ لیبرتی در ایام عید کریسمس – شامگاه ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳ – که توسط نوری المالکی دیکتاتور عراق و بدستور خامنهٔ‌ای و رژیم جنایتکار ایران انجام گرفت را بشدت محکوم می‌کنم.

در این جنایت ۳ تن از مجاهددن به قتل رسیدند و شماری دیگر مجروح شدند. با توجه به سکوت و بی‌ عملی‌ آمریکا و کشورهای اروپایی بصراحت می گوییم: اینگونه حملات تروریستی یکسرش خامنهٔ‌ای و مالکی در ایران و عراق و سر دیگر آن‌ در سیاست مماشات آمریکا و غرب است. ما سیاست استمالت از آخوندها را قویا محکوم می‌‌نماییم و خواستار توقف سریع آن هستیم.

هموطنان گرامی‌،

واقعیت اینستکه حمله تروریستی موشکی به لیبرتی از ترس و وحشت رژیم و تقلا در باتلاق بحرانهای داخلی‌ و بین المللی برای جلوگیری از سرنگونی اش صورت می‌گیرد.

هر چند وزارت امور خارجه آمریکا و برخی‌ دولتهای اروپایی حمله اخیر را نکوهش کردند، اما حرف به تنهایی کافی‌ نیست و باید اقدامات عملی‌ ضروری، همه جانبه و بسرعت جهت حفاظت و ایمنی‌ جان ساکنان در کمپ لیبرتی انجام شود. این اعمال در نهایت به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

رژیم ایران خوب دریافته که دولت فعلی‌ آمریکا یکی‌ از ضعیفترین دولت‌ها در تاریخ این کشور است و می‌‌خواهد از این فرصت استفاده کند و با وجود همه بحرانهای گریبانگیرش، جقرافیای سیاسی منطقه را برای مقاصد ایدئولوژیک بنیادگرایانه، ضد آمریکایی و اسرائیلی و یهود ستیزی و تسلط بر منطقه، تغییر دهد که لازمه اش دستیابی رژیم به سلاح اتمی‌ است. این در حالی است که آمریکا و اروپا بجای مقابله با این جاه طلبیهای آخوندها همچنان به سیاست مماشات خود ادامه میدهند، که به طور اخص خودش را در توافق اتمی‌ اخیر در ژنو نشان میدهد و در اصل چیزی نیست جز هموار کردن راه شکستن تحریمها، پذیرفتن بمب در دست آخوندها و درهم کوبیدن خط سرنگونی رژیم و بخصوص اپوزیسیون اصلی‌ و قتل عام رزمندگان آزادی در لیبرتی است.

در سر فصل حساس تاریخی کنونی‌ جان ۳۰۰۰ پناهندگان بی‌ دفاع ما در کمپ لیبرتی در خطر جدی ادامه حملات تروریستی و موشک باران قرار دارد. حزب سبزهای ایران از همه ایرانیان آزادیخواهان، گروهها و احزاب سیاسی ایرانی و ضد رژیم درخواست می‌کند این حمله وحشیانه را محکوم کنند و نگذارند که حساسیت این حملات در میان هموطنان کمرنگ شود. همچنین حزب از تمامی احزاب سبز در کشورهای جهان و بخصوص در اروپا می خواهد که اگر واقعا در مورد حقوق بشر مردم ایران جدی هستند،  جهت امنیت و حفاظت ساکنان کمپ لیبرتی تلاشهای لازم را به عمل بیاورند.

نا گفته نماند که در وهله اول مسئولیت وجدانی، انسانی‌، قانونی‌ و بین المللی در حفاظت جان عزیزان ما در کمپ لیبرتی بطور مستقیم به عهده آقای اوباما و دولت آمریکا و نیز آقای بان کی‌ مون و سازمان ملل است. سازمان ملل و کشورهای غربی باید به وظایفشان در این باره بسرعت عمل کنند.

درود بر مجاهدان والامقام تهرانی، برنافر و نامور.

حزب سبزهای ایران

۲۸ دسامبر ۲۰۱۳

Share Button

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

برای انتشار کامنت، جواب مسئله زیر را بنویسید *