معصومه ابتکار، نقش یوزپلنگ و فیفا

آبان ۱۶, ۱۳۹۲

ebtekar-fifaدر حالی که محیط زیست ایران از هزار و یک بیماری کشنده رنج می برد، معصومه ابتکار، مسئول محیط زیست در کابینه روحانی از دیدار خود با رئیس فدراسیون فوتبال جهانی تعریف می کند. معصومه ابتکار به خبرگزاری رژیم گفت: “فاز دوم یوز را افتتاح کردیم و در مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال داشتیم، امیدواریم در تبلیغات تیم ملی برای حضور در جام جهانی بتوان از نام و لوگوی یوزپلنگ آسیایی استفاده کنند و این فرهنگ را بتوانیم حفظ کنیم. در این راستا حمایت رییس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) هم مهم است.”

خانم ابتکار، سخنگوی گروگانگیرهای خط امامی در جریان حمله به سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸، درحالی برای جلوگیری از طرح نقش یوزپلنگ ایرانی  بر روی پیراهن ورزشکاران سخن می گوید که سیاستهای مخرب  جمهوری اسلامی  طی ۳۴ سال گذشته عامل بسیاری از فجایع زیست محیطی مانند آلودگی هوا، خشک شدن دریاچه ارومیه، بیابان زایی، آلودگی آب آشامیدنی و هزار و یک معضل دیگر شده است. معصومه ابتکار و حسن روحانی تاکنون بارها برای نجات دریاچه ارومیه وعده های توخالی داده اند، اما تا به امروز، حتی قدمی در جهت جلوگیری از این فاجعه زیست محیطی انجام ندادند. ناگفته نماند که مقامات رژیم از دیدار رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از ایران نهایت استفاده تبلیغاتی را کرده اند. معصومه ابتکار نیز که نخواست از قافله عقب بماند، به فکر یوزپلنگ ایرانی افتاد، اما فقط به طرح آن بر روی پیراهن ورزشکاران.

Share Button

Tags:

One Response to معصومه ابتکار، نقش یوزپلنگ و فیفا

  1. massoud
    آبان ۱۷, ۱۳۹۲ at ۶:۳۱ ق.ظ

    bezoody dar dadgah bayad pasokh goo bashad vali arezoomandam dadgah ou ra be zendan ta payan omr mahkoom konad ta ou az asayesh pas az naboody ein rejim bahreman nagardad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

برای انتشار کامنت، جواب مسئله زیر را بنویسید *